menuordersearch
93streetwear.com

کسب مقام اول توسط تیم "93Ballers" در اولین دوره مسابقات " 3X3 Basketball SOUTH SHAYAN Games " ,

۱۴۰۲/۴/۱۳ سه شنبه
(3)
(0)
کسب مقام اول توسط تیم "93Ballers" در اولین دوره مسابقات " 3X3 Basketball SOUTH SHAYAN Games "
کسب مقام اول توسط تیم

به گزارش 93StreetWear، تیم بسکتبال سه نفره "93Ballers" متشکل از قهرمانان این رشته یعنی : اشکان عبدالملکی، حسین یعقوب پور، محمد یوسف وند و محمد برزگر در روز پنجشنبه و جمعه 11 و 12 خرداد ماه سال 1402 در اولین دوره مسابقات 3X3 Basketball SOUTH SHAYAN Games شرکت کرد و مقام اول را به خود اختصاص داد.

در این مسابقات رقابت بین 12 تیم برگزار شد و تیم "93Ballers"در مجموع با 8 بازی و 8  برد در جایگاه اول قرار گرفت.

این مسابقات در آمفی تئاتر بوستان آب و آتش در شهر تهران برگزار شد و تیم ها از ساعت 4 بعد از ظهر پنجشنبه تا 2 صبح جمعه در مرحله گروهی و از ساعت 11 صبح جمعه تا ساعت 12 شب آن روز در مرحله حذفی به مصاف هم رفتند.

 

 

 

 

در ابتدا تیم "93Ballers" توانست با 5 برد از تیم های ( PARS BETON، KOUCHIN Mahmoud Abad، H.B. SHIRVAN، Amir's Flower Shop، Kosh Online Shop ) از مرحله گروهی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، بعد از آن با شکست 5 تیم در مرحله گروهی تیم 93Ballers در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم Arshia PCH قرار گرفت و PCH را با نتیجه 21 به 18 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید، در مرحله نیمه نهایی تیم 93Ballers مقابل تیم Kosh Online Shop قرار گرفت ، تیم 93Ballers خوب پیش رفت و اختلاف را نسبت به تیم Kosh بالا برد تا جایی که با نتیجه 22 بر 10 تیم Kosh را شکست داد.

سرانجام با هفت برد تیم "93Ballers" به مرحله فینال رسید و مقابل تیم H.B. SHIRVAN قرار گرفت و در این بازی باز هم قهرمانان تیم 93Ballers حریف خود را با اختلاف و با نتیجه 21 بر 9 شکست دادند تا ثابت کنند که این تیم همه فاکتورهای قهرمانی را داراست مثل تجربه در اشکان عبدالملکی تسلط در بازی در محمد یوسف وند و شوت ها و حرکات سریع و غیر قابل مهار در حسین یعقوب پور و محمد برزگر. در این بازی ها همه قهرمانان تیم به نحوی بسکتبال سه به سه را نمایش دادند که باعث جذاب تر شدن بازی ها شد از جمله اسلم دانک های کوبنده محمد یوسف وند، در نهایت تیم "93Ballers" با شایستگی تمام در جایگاه اول این مسابقات قرار گرفت.

لازم به ذکر است که محمد برزگر بازیکن تکنیکی و امتیاز آور تیم 93Ballers نیز به عنوان بازیکن اخلاق در این مسابقات انتخاب شد.

 

 

برای مشاهده جزئیات اولین دوره مسابقات 3X3 Basketball SOUTH SHAYAN Games به لینک زیر مراجعه کنید

 

3X3 Basketball SOUTH SHAYAN Games

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر