menuordersearch
93streetwear.com

کسب مقام اول توسط تیم "93Ballers" در سوپر لیگ ملی بسکتبال 3x3 (فصل بهار1402) 3X3 National Basketball League (Spring2023) ,

۱۴۰۲/۴/۲۷ سه شنبه
(5)
(0)
کسب مقام اول توسط تیم "93Ballers" در سوپر لیگ ملی بسکتبال 3x3 (فصل بهار1402) 3X3 National Basketball League (Spring2023)
کسب مقام اول توسط تیم

به گزارش 93StreetWear، تیم بسکتبال سه نفره "93Ballers" متشکل از قهرمانان این رشته یعنی : اشکان عبدالملکی، حسین یعقوب پور، محمد برزگر و محمد خالقی فرد، علی مالکی و مصطفی عبدالوند در سه هفته متوالی (از تاریخ 9 تیر تا 23 تیر ماه سال 1402) با فراز و نشیب های زیادی همچون آسیب دیدگی های جدی و بسیاری از مشکلات دیگر سرانجام توانستند مقام اول این دوره از مسابقات سوپر لیگ بسکتبال 3x3 کشور را به خود اختصاص دهند.

در این مسابقات رقابت بین 16 تیم برگزار شد و تیم "93Ballers" در مجموع با 18 بازی و 14 برد و 4 باخت در جایگاه اول قرار گرفت.

این مسابقات در هر هفته در قسمتی از دریاچه خلیج فارس (چیتگر) در شهر تهران برگزار شد و تیم ها از ساعت 10 صبح جمعه تا 2 صبح شنبه هر هفته در مرحله اول و دوم و مرحله نهایی رو به روی هم ایستادند و با هم رقابت کردند.

 

 

در هفته ابتدایی تیم "93Ballers" با ترکیب : اشکان عبدالملکی، حسین یعقوب پور، محمد برزگر و محمد خالقی فرد جلوی حریفان خود ایستاد.

تیم "93Ballers" در مرحله گروهی هفته اول مقابل تیم های (Kosh Online Shop, KOUCHIN Mahmoud Abad, Shayan Jnoob) ایستاد و توانست با 2 برد و یک باخت از مرحله گروهی هفته اول عبور کند و با این نتیجه به مرحله حذفی این مسابقات رسید.

در گام اول از مرحله حذفی که مرحله یک چهارم نهایی بود، تیم 93Ballers مقابل تیم Pishgaman Iranian قرار گرفت و Pishgaman را با نتیجه 21 به 16 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید، در مرحله نیمه نهایی تیم 93Ballers مقابل تیم Setaregan Chalous قرار گرفت ، تیم 93Ballers خوب پیش رفت و اختلاف را نسبت به تیم Chalous بالا برد ولی بعد از چند اقدام نمایندگان چالوس جلو افتادند تا جایی که با نتیجه 21 بر 16 توانستند تیم 93Ballers را شکست دهند.

بعد از این شکست، تیم "93Ballers" مجبور به انجام مسابقه رده بندی شد، آن هم با یک بازیکن کمتر نسبت به تیم حریف. قهرمانان "93Ballers" در این مسابقه به مصاف تیم Kosh Online Shop رفتند و تمام تلاش خود را کردند که با تعداد بازیکن کمتر برنده بازی باشند و تا اواسط مسابقه باز هم این تیم 93Ballers بود که جلو بود ولی با گذشت چند اقدام تیم Kosh جلو افتاد و در نهایت تیم 93Ballers با نتیجه 21 به 17 بازی را واگذار کرد تا هفته اول را با مقام چهارم به خانه برود.

 

 

اینبار قهرمانان تیم "93Ballers" آمده بودند که انتقام هفته قبل را بگیرند و قهرمان این هفته بشوند.

در هفته دوم تیم "93Ballers" با ترکیب جدیدی وارد بازی شد : اشکان عبدالملکی، حسین یعقوب پور، محمد برزگر و علی مالکی

تیم "93Ballers" با تمام قدرت کار خود را شروع کرد و اینبار با هیچ تیمی شوخی نداشت، در مرحله گروهی این هفته تیم "93Ballers" مقابل تیم های (Arshia PCH, Malavan Anzali, H.B. Qazvin) قرار گرفت و توانست با 3 برد قدرتمند : (22 به 14) و (21 به 17) و (22 به 7) حریفان خود را شکست دهد و از مرحله گروهی هفته دوم عبور کند و با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات برسد.

در گام اول از مرحله حذفی این هفته که مرحله یک چهارم نهایی بود، تیم "93Ballers" مقابل تیم Pishgaman Iranian قرار گرفت و Pishgaman را با نتیجه 21 به 19 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید، در مرحله نیمه نهایی تیم "93Ballers" مقابل تیم KOUCHIN Mahmoud Abad قرار گرفت ، تیم 93Ballers توانست با شکست تیم مستعد KOUCHIN با نتیجه 21 به 18 به مرحله نهایی یا فینال مسابقات برسد.

حالا این تیم "93Ballers" بود که به مرحله فینال رسیده بود ولی خبر بد اینجا بود که علی مالکی یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم دچار آسیب دیدگی شد و باز هم تیم 93Ballers باید با سه نفر و بدون یار تعویضی بازی فینال را انجام میداد.

بازی فینال تیم 93Ballers مقابل تیم Shayan Jnoob قرار گرفت، باز هم در این بازی این بازیکنان تیم 93 بودند که نتیجه را به نفع خود کرده بودند ولی باز هم با گذشت چند اقدام تیم ها برابر شدند و نتیجه پا به پا پیش میرفت و هیجان بازی بالا رفته بود تا جایی که نتیجه بازی 19 به 19 شد و هیجان در تماشاچیان و بازیکنان چند برابر شده بود، چندین اقدام از سوی هر دو تیم انجام شد و در نهایت این تیم Shayan Jnoob بود که برنده بازی شد ولی با شرایطی که بازیکنان تیم 93 در اواخر بازی یک آسیب دیدگی دیگر اتفاق افتاد و تیم 93 با دو مصدوم و با اقبال بدش در این هفته هم نتوانست به مقام اول برسد و آنها باید این هفته هم با قرارگیری در جایگاه دوم به خانه میرفتند.

یکی از هیجان انگیز ترین اتفاقات آخر هفته دوم این بود که با مجموع امتیازات تیم ها، حالا در جدول لیگ، 3 تیم مشترک در جایگاه اول بودند و کسب مقام قهرمانی لیگ و مشخص شدن آن به هفته سوم و نتیجه بازیها در آن هفته موکول شد.

 

 

اینبار قهرمانان تیم "93Ballers" باید اول می‌شدند تا به مقام قهرمانی سوپر لیگ ملی بسکتبال 3X3 برسند.

در هفته سوم تیم "93Ballers" با یک تغییر جدید وارد بازی شد، اینبار اشکان عبدالملکی در کنار زمین تیم را هدایت میکرد و ترکیب بازیکنان به این ترتیب شد : حسین یعقوب پور، محمد برزگر، علی مالکی و مصطفی عبدالوند

تیم "93Ballers" آمده بود تا هرچه دارد را رو کند چون با کمی لغزش قهرمانی این تیم به خطر می‌افتاد، پس اینبار بازیکنان و قهرمانان تیم آماده تر از قبل وارد این دوره از مسابقات در هفته نهایی شدند، در مرحله گروهی این هفته تیم "93Ballers" مقابل تیم های (Pishgaman Iranian, Khalij Fars Shoushtar, H.B. Shirvan) قرار گرفت و توانست با 3 برد قدرتمند : (22 به 9) و (22 به 13) و (22 به 15) حریفان خود را شکست دهد و از مرحله گروهی هفته نهایی عبور کند و با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات برسد.

در گام اول از مرحله حذفی این هفته که مرحله یک چهارم نهایی بود، تیم "93Ballers" مقابل تیم Malavan Anzali قرار گرفت و Malavan را با نتیجه 21 به 20 در جدالی تنگاتنگ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید، در مرحله نیمه نهایی تیم "93Ballers" مقابل تیم Arshia PCH قرار گرفت ، تیم 93Ballers توانست با شکست تیم Arshia PCH با نتیجه 22 به 13 به مرحله نهایی یا فینال مسابقات برسد.

باز هم این تیم "93Ballers" بود که به مرحله فینال رسیده بود و باز هم خبر بدی برای تیم 93  که اینبار مصطفی عبدالوند از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود و باز هم تیم 93 باید با تقدیر قدیمی خود یعنی سه نفره بازی کردن بدون یار تعویضی این بازی را انجام میداد. مصطفی هم یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم بود و با نبودن او تیم دچار آسیب میشد ولی قهرمانان تیم 93 نا امید نشدند و با انرژی های مثبت بازیکنان تیم و تماشاگران انرژی بیشتری گرفتند تا هر طور شده این مسابقه را با قهرمانی به پایان برسانند.

بازی فینال تیم 93Ballers مقابل تیم Setaregan Chalous قرار گرفت، بازی با هیجان زیادی هم از سوی بازیکنان و هم از جایگاه تماشاچیان شروع شد، هر دو تیم برای کسب مقام قهرمانی لیگ آمده بودند، تیم 93 با حملات طوفانی و سرعتی قهرمانان تیم یعنی حسین یعقوب پور و محمد برزگر و علی مالکی با چندین پرتاب 2 امتیازی و چندین اقدام داخل منطقه 1 امتیازی بازی را اختلاف انداختند همین باعث شد تا تیم 93 با یک یار کمتر احساس ضعف نکند و به راحتی و با تمرکز بالا و قدرت همیشگی خود به بازی ادامه دهد، در روند بازی تیم حریف اقدام به چند تعویض کرد و بازیکن تازه نفس را وارد بازی میکرد و با گرفتن وقت استراحت باز هم این تیم 93 بود که جلو بود و در نهایت با بازی خوب تک تک قهرمانان تیم نتیجه 19 به 14 بود که توپ به علی مالکی در کرنر زمین رسید اون با چند بار اقدام Fake Pass حریف را تحریک به دفاع کرد ولی بازیکن تیم حریف توجهی نکرد و همین امر باعث شد تا با یک پرتاب 2 امتیازی علی مالکی تیم حریف را تنبیه کند و امتیاز آخر را به نام خود ثبت کند و نتیجه بازی در نهایت با امتیاز 21 به 14 به نفع تیم 93 به پایان رسید و تیم 93 قهرمان سوپرلیگ ملی بسکتبال 3x3 کشور شد

 

حالا این تیم 93 بود که تمام تماشاچیانش وسط زمین بودند و با بازیکنان شادی قهرمانی میکردند.

 

 

برای مشاهده جزئیات مسابقات سوپرلیگ ملی بسکتبال 3X3 (فصل بهار 1402) به لینک زیر مراجعه کنید

 

3X3 National Basketball League (Spring 2023) - Super League

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر